Com triar una taula d’oficina

Com triar una taula d’oficina

Llargada, alçària, amplada… quines característiques ha de tenir la taula d’oficina perquè sigui confortable i ergonòmica? T’ho expliquem tot en aquest article. Has de comprar una taula per la teva oficina? Muntes una oficina nova i necessites triar diferents...
Consells de sostenibilitat per a pimes

Consells de sostenibilitat per a pimes

Aquesta és la gran dicotomia. Una pime és sostenible o no és. Per definició, una petita o mitjana empresa ha de mirar els costos i l’anàlisi de balanços amb detall per ser solvent subsistir en el temps. Les petites i mitjanes empreses són les responsables de més de...
Trasllades la teva oficina? T’ajudem!

Trasllades la teva oficina? T’ajudem!

Qualsevol trasllat suposa un mal de cap, però ho serà molt menys si confies en una empresa especialista en aquests temes.  A Mobles Oficina Ocasió comptem amb personal amb una llarga experiència en el trasllat, muntatge i desmuntatge de mobiliari d’oficina. Les...
(Re) Decorar el teu despatx

(Re) Decorar el teu despatx

L’elecció dels mobles és clau per a aconseguir una oficina agradable, còmode i confortable. Moblar la oficina amb un tipus de moble o un altre diu molt de nosaltres. És la primera impressió que s’emporta el client quan entra a la nostra oficina. La imatge corporativa...
Millorar l’ergonomia per millorar la productivitat

Millorar l’ergonomia per millorar la productivitat

Una bona ergonomia en el lloc de treball pot millorar la rendibilitat i la productivitat de la teva empresa L’ergonomia és la disciplina que s’encarrega del disseny del lloc de treball segons les eines i tasques que ha de realitzar la persona amb la seva pròpia...
×